آر إس إس
آخر تحديث GMT 22:51:44
 فلسطين اليوم -

آر إس إس / RSS

06:51 2013 الثلاثاء ,08 تشرين الأول / أكتوبر GMT

RSS (Really Simple Syndication) is a way of providing content to the user's browser or desktop in an efficient way. By using RSS feeds, the user can stay updated on the news on Palestine Today.

TERMS OF USE

You agree to use the RSS Service only to provide headlines and the brief description, each headline with a functional link to the associated story on our website that shall display the full content. You further agree not to frame or otherwise control the browser window (if any) in which our content opens, including limiting the size or position of such window.

You agree not to associate any feeds from the RSS Service with any content that might harm the reputation of this website, its publisher or any contributor.

Palestine Today RSS feed is provided without any guarantees, conditions or warranties.

ارتدى ثوبًا مِن تصميم سيليستينو كوتور

بيلي بورتر بفستان باللون البينك خلال حفل "بيبودي"

نيويورك - مادلين سعاده
ارتدى الممثل المثير للجدل بيلي بورتر البالغ من العمر 49 عامًا، ثوبا من الشيفون والتول بلون الفوشيه، بينما كان يمشي على السجادة الحمراء أثناء وصوله إلى جوائز بيبودي 2019 مساء السبت في شارع سيبرياني وول ستريت في مدينة نيويورك. ويعدّ هذا أكثر مظاهر السجادة الحمراء جرأة حتى الآن وفقا لموقع vouge، بدءًا من ثوب الأوسكار الذي كان عبارة عن فستان بشكل بذلة حتى ظهوره الأخير في Met Gala بشكل كيلوباترا، مع وضع إشارات محددة في الاعتبار فهو يستخدم باستمرار الملابس لإصدار بعد ثقافي أوسع. وارتدى بورتر ثوبا من تصميم سيليستينو كوتور، كان التصميم الوردي والأحمر، الذي تميز بأعمال التطريز المعقدة وأكوام التول، الأمر الأكثر إثارة واللافت للنظر هو التركيز السليم بيئيا، إذ قام المصمم سيليستينو بصناعة الفستان مستفيدا من المواد الحديثة الدوران للحد من ...المزيد
 
palestinetoday

All rights reserved 2019 Arabs Today Ltd.

All rights reserved 2019 Arabs Today Ltd.

palestinetoday palestinetoday palestinetoday palestinetoday